Meer leads, meer verkopen?
Bereik toppositie in zoekmachine. Met Brigitte – SEA-specialist Delft
SEA specialist Delft
Op zoek naar een SEA-specialist Delft? Met Brigitte is een deskundige SEA-specialist met jarenlange ervaring. Ze werkt onder andere voor webshops, fintech bedrijven, online evenementenbureaus en overige dienstverleners.
Google Ads of Bing Ads
Het betaald plaatsen van advertenties in zoekmachines wordt ook wel Google Ads genoemd omdat de zoekmachine Google in Nederland veruit het meeste wordt gebruikt als zoekmachine. Met Brigitte heeft ook ervaring met adverteren in Bing.
Kansenonderzoek
Juiste inzet
SEA of zoekmachinemarketing biedt je als bedrijf veel kansen. Het geneert leads en dus meer omzet. Als je zoekmachine adverteren op de juiste wijze inzet, wordt je bedrijf doelgericht gepromoot onder je potentiële klanten zodat ze:
- Informatie gaan aanvragen via een contactformulier.
- Offerte gaan aanvragen via een een offerteformulier.
- Telefonisch contact met je opnemen voor meer informatie.
- Je producten of diensten afnemen in de webshop.
80% van de Nederlanders zoekt dagelijks
Meer dan 80% van de Nederlanders zoekt dagelijks actief naar specifieke informatie in zoekmachines. Ze oriënteren zich op een bedrijf of zoeken naar meer informatie over producten of diensten. De zoekadvertenties worden vertoond wanneer de internetgebruiker een woord of woordgroep intypt. Wanneer de internetgebruiker in de zoekmachine op de advertentie klikt wordt deze doorverwezen naar de website van de adverteerder.
Hoog in de ranking zoekmachine adverteren of wel SEA
Wil je gaan adverteren dan is het belangrijk dat je bedrijf zo hoog mogelijk in de zoekresultaten komt te staan en zoveel mogelijk opvalt. Want internetgebruikers die een zoekopdracht invoeren, kijken vaak niet verder dan de eerste pagina van een zoekmachine en beoordelen de advertentie vaak binnen een seconde.
Aantrekkelijke advertenties en goed converterende landingspagina’s
Sea Specialist Met Brigitte wil graag het verschil maken net zoals ze dat doet als SEO-specialist. Dit doet zij door de juiste zoekwoorden te selecteren, aantrekkelijke advertenties te schrijven en de juiste doelgroepen te selecteren zoals leeftijd, interesse, geografie, tijdstip en geslacht. Maar ook zorgt zij voor de efficiënte verdeling van het budget en de biedstrategie. Daarnaast zet ze goede website pagina’s op die moet zorgen dat de websitebezoekers actie gaan ondernemen en uiteindelijk moet leiden tot meer aanvragen en/of aankopen. Dat kan al met een beperkt budget.
Aanpak SEA specialist Delft
1e fase Strategische doelstelling
Voordat Met Brigitte voor je aan de slag gaat, bepaalt zij samen met je de doelgroepen, de strategische doelstelling, de communicatieboodschap, de Unique Selling Points (USP’s) en het budget.
2e fase Plan van Aanpak door SEA-specialist Met Brigitte
Vervolgens gaat Met Brigitte aan de slag met een plan van aanpak voor de advertentiecampagnes. Zij verricht zoekwoordenonderzoek, analyseert de concurrenten, bepaalt de strategie van de advertentiecampagnes, zorgt in overleg met de websitebouwer dat de campagnes meetbaar zijn en koppelt de Google Ads campagnes aan Google Analytics.
3e Fase Uitvoering Plan van Aanpak
Ze gaat voor je aan de slag met slimme zoekwoorden, wervende advertentieteksten en de juiste geografische, demografische en budgettaire instellingen.
4e Fase Optimalisatie
Vervolgens gaat Met Brigitte de campagnes optimaliseren voor hogere bezoekersaantallen en meer conversie. Denk hierbij aan het verbeteren van de advertentieteksten, toevoegen of verwijderen van zoekwoorden en het optimaliseren van de doelgroepen, budgetten en biedingen. Dit doet zij aan de hand van analyses in Google Analytics en Google Ads. Deze informatie zal zij op afgesproken tijden met je delen.
5e Fase Evaluatie, optimalisatie en eventueel nieuwe campagnes
Vele ondernemers denken dat na de optimalisatie de Google Ads campagnes wel staan en begeleiding niet meer nodig is. Maar dat is zeker niet het geval. Begeleiding is niet overbodig want niets is er zo veranderlijk als de markt van behoeften en wensen van jouw klanten.
- Met Brigitte adviseert je de markt continu te onderzoeken en te kijken naar nieuwe mogelijkheden, niches. Dit is om in te spelen op de behoeften van je doelgroep en je advertentiecampagne erop af te stemmen.
- Vier je je 15-jarig bestaan of heb je een interessante aanbieding? Ook hier geldt weer dat je je advertentie hierop kunt afstemmen. Zo kun je een tijdstip instellen wanneer de aanbieding afloopt en dit automatisch in je advertentie laten communiceren.
- Het is ook van belang om je concullega’s altijd een stapje voor te zijn. Wanneer je advertentiecampagnes zijn geoptimaliseerd, zullen je concullega’s naar verwachting hun campagne hierop afstemmen. Voor jou is het zaak om hier weer op in te spelen.
Ready to grow? Neem contact op Met Brigitte SEA-specialist Delft.
Wens je meer informatie? Vul vrijblijvend het onderstaande contactformulier in en Met Brigitte neemt zo spoedig mogelijk contact met je op.