Meer leads, meer verkopen? 

Bereik toppositie in zoekmachine. Met Brigitte – SEA-specialist Delft

SEA specialist Delft

Op zoek naar een SEA-specialist Delft? Met Brigitte is een deskundige SEA-specialist met jarenlange ervaring. Ze werkt onder andere voor webshops, fintech bedrijven, online evenementenbureaus en overige dienstverleners.

Google Ads of Bing Ads

Het betaald plaatsen van advertenties in zoekmachines  wordt ook wel Google Ads genoemd omdat de zoekmachine Google in Nederland veruit het meeste wordt gebruikt als zoekmachine. Met Brigitte heeft ook ervaring met adverteren in Bing.

Kansenonderzoek

Wil je meer klanten en meer omzet en overweeg je of Google Ads iets voor jouw bedrijf is? Vraag vandaag nog een gratis kansenonderzoek aan! Ik onderzoek je bedrijf en je markt en kijk waar je potentiële klanten naar zoeken.  Vul je gegevens hieronder in en je krijgt binnen 48 uur reactie of Google Ads uitbesteden zinvol is.
  
Eva de Groot
Eva de GrootManaging Director NTI CAD & Company
Lees verder
"Wij zijn zeer tevreden over de ad interim ondersteuning van Brigitte aan het marketingteam. Haar expertise op het gebied van online adverteren (Google Ads en LinkedIn) en SEO heeft het team verder geprofessionaliseerd. De SEO-workshop die zij heeft gegeven is hier een goed voorbeeld van. Dankzij haar begeleiding kunnen we nu zelf deze kennis in de praktijk toepassen. Bedankt voor je inzet."
Marc van Hogerlinden en Youri Kaptein
Marc van Hogerlinden en Youri KapteinEigenaren My Horeca online kookworkshops
Lees verder
"Brigitte verzorgt voor ons de Google Advertenties en SEO naar tevredenheid. Zij neemt ons veel werk uithanden omdat wij nu geen acquisitie meer hoeven te doen. Daarnaast is ze zeer betrouwbaar: ze doet wat ze zegt en ze houdt zich aan de afspraken. Kortom, wij zijn heel blij met het resultaat van haar werkzaamheden. Door haar inspanningen hebben we nu zelf een tweede kookstudio kunnen openen! "
Peter Potters
Peter PottersFintech entrepreneur Informer
Lees verder
"At informer we want to thank Brigitte for her excellent contribution in the area of SEA for The Netherlands and Austria: she helped the team to unravel the secrets of Google Ads, and setup some excellent campaigns for us; Not only was she very knowledgeable in the possibilities of the system, but also guided the team towards critical thinking about their campaigns."
Yvonne Verschuren
Yvonne VerschurenEigenaar The Conference Club
Lees verder
"Ik heb Brigitte ingeschakeld om online beter zichtbaar te worden. En dat is gelukt! Ondanks de grote concurrentie staat The Conference Club nu vaak op de eerste pagina in de top 3. Dit zorgt er natuurlijk voor dat het aantal aanvragen flink zijn gestegen. Brigitte heeft een echte aanpakkersmentaliteit. Zij doet eerst grondig onderzoek en weet daarna op de juiste knoppen te drukken om resultaten te behalen. Ze neemt je mee in het proces en is heel transparant in wat zij doet."
Yorick Becker
Yorick BeckerDirecteur My Glossy
Lees verder
“Met Brigitte regelt voor mij de Google Ads voor My Glossy. Deze maand hebben wij een verdubbeling van de omzet genereert met Google Ads. Ik blij met de input van Met Brigitte”.
Rik Hoevers
Rik HoeversBestuurslid Stichting Nalandabodhi
Lees verder
"Brigitte is een marketing tornado met verstand van Google Grants, SEO, WordPress, Google Analytics, Mailchimp, noem maar op. Voor onze stichting verzorgt ze sinds een aantal jaar alles wat ik hierboven heb genoemd, wat een heleboel bezoekers op onze site en deelnemers aan onze activiteiten heeft opgeleverd. Dankjewel Brigitte!"
Jennifer Hermes
Jennifer HermesPedicure Voorburg
Lees verder
"Voor het werven van nieuwe klanten voor mijn pedicure praktijk heeft Met Brigitte diverse Google Ads campagnes ontwikkelt, die door haar geregeld worden geoptimaliseerd. Inmiddels heb ik een vaste klantenkring opgebouwd mede door Google Ads. Met minimale Google Ads kosten per maand en veel response heb ik de kosten 'in no time' terugverdiend. Belangrijk hierbij is dat Met Brigitte goed luistert naar mijn wensen. Ze is enthousiast en weet waar ze het over heeft.”
Vorige
Volgende

Juiste inzet 

SEA of zoekmachinemarketing biedt je als bedrijf veel kansen.  Het geneert leads en dus meer omzet. Als je zoekmachine adverteren op de juiste wijze inzet, wordt je bedrijf doelgericht gepromoot onder je potentiële klanten zodat ze:

  • Informatie gaan aanvragen via een contactformulier.
  • Offerte gaan aanvragen via een een offerteformulier.
  • Telefonisch contact met je opnemen voor meer informatie.
  • Je producten of diensten afnemen in de webshop.

zoekmachine adverteren SEA specialist delft

 

80% van de Nederlanders zoekt dagelijks

Meer dan 80% van de Nederlanders zoekt dagelijks actief naar specifieke informatie in zoekmachines. Ze oriënteren zich op een bedrijf of zoeken naar meer informatie over producten of diensten. De zoekadvertenties worden vertoond wanneer de internetgebruiker een woord of woordgroep intypt. Wanneer de internetgebruiker in de zoekmachine op de advertentie klikt wordt deze doorverwezen naar de website van de adverteerder.

Hoog in de ranking zoekmachine adverteren of wel SEA

Wil je gaan adverteren dan is het belangrijk dat je bedrijf zo hoog mogelijk in de zoekresultaten komt te staan en zoveel mogelijk opvalt. Want internetgebruikers die een zoekopdracht invoeren, kijken vaak niet verder dan de eerste pagina van een zoekmachine en beoordelen de advertentie vaak binnen een seconde.

sea zoekmachine adverteren

Aantrekkelijke advertenties en goed converterende landingspagina’s

Sea Specialist Met Brigitte wil graag het verschil maken net zoals ze dat doet als SEO-specialist. Dit doet zij door de juiste zoekwoorden te selecteren, aantrekkelijke advertenties te schrijven en de juiste doelgroepen te selecteren zoals leeftijd, interesse, geografie, tijdstip en geslacht. Maar ook zorgt zij voor de efficiënte verdeling van het budget en de biedstrategie. Daarnaast zet ze goede website pagina’s op die moet zorgen dat de websitebezoekers actie gaan ondernemen en uiteindelijk moet leiden tot meer aanvragen en/of aankopen. Dat kan al met een beperkt budget.  

Aanpak SEA specialist Delft

1e fase Strategische doelstelling

Voordat Met Brigitte voor je aan de slag gaat, bepaalt zij samen met je de doelgroepen, de strategische doelstelling, de communicatieboodschap, de Unique Selling Points (USP’s) en het budget.

2e fase Plan van Aanpak door SEA-specialist Met Brigitte

Vervolgens gaat Met Brigitte aan de slag met een plan van aanpak voor de advertentiecampagnes.  Zij verricht zoekwoordenonderzoek, analyseert de concurrenten, bepaalt de strategie van de advertentiecampagnes, zorgt in overleg met de websitebouwer dat de campagnes meetbaar zijn en koppelt de Google Ads campagnes aan Google Analytics.

3e Fase Uitvoering Plan van Aanpak

Ze gaat voor je aan de slag met slimme zoekwoorden, wervende advertentieteksten en de juiste geografische, demografische en budgettaire instellingen.

met brigitte sea specialist delft

 4e Fase Optimalisatie

Vervolgens gaat Met Brigitte de campagnes optimaliseren voor hogere bezoekersaantallen en meer conversie. Denk hierbij aan het verbeteren van de advertentieteksten, toevoegen of verwijderen van zoekwoorden en het optimaliseren van de doelgroepen, budgetten en biedingen. Dit doet zij aan de hand van analyses in Google Analytics en Google Ads. Deze informatie zal zij op afgesproken tijden met je delen.

zoekmachine adverteren google analytics

5e Fase Evaluatie, optimalisatie en eventueel nieuwe campagnes

Vele ondernemers denken dat na de optimalisatie de Google Ads campagnes wel staan en begeleiding niet meer nodig is. Maar dat is zeker niet het geval. Begeleiding is niet overbodig want niets is er zo veranderlijk als de markt van behoeften en wensen van jouw klanten.

  1. Met Brigitte adviseert je de markt continu te onderzoeken en te kijken naar nieuwe mogelijkheden, niches. Dit is om in te spelen op de behoeften van je doelgroep en je advertentiecampagne erop af te stemmen.
  2. Vier je je 15-jarig bestaan of heb je een interessante aanbieding? Ook hier geldt weer dat je je advertentie hierop kunt afstemmen. Zo kun je een tijdstip instellen wanneer de aanbieding afloopt en dit automatisch in je advertentie laten communiceren.
  3. Het is ook van belang om je concullega’s altijd een stapje voor te zijn. Wanneer je advertentiecampagnes zijn geoptimaliseerd, zullen je concullega’s naar verwachting hun campagne hierop afstemmen. Voor jou is het zaak om hier weer op in te spelen.

Ready to grow? Neem contact op Met Brigitte SEA-specialist Delft.

Wens je meer informatie? Vul vrijblijvend het onderstaande contactformulier in en Met Brigitte neemt zo spoedig mogelijk contact met je op.