Efficiënt en effectief adverteren  voor meer leads?

Neem vandaag nog contact op Met Brigitte, SEA specialist voor ondernemers.

SEA specialist

SEA specialist Met Brigitte zorgt ervoor dat je bovenaan in de zoekmachine resultaten terechtkomt tegen de laagst mogelijke advertentiekosten. Met wervende advertentieteksten zorgt zij er vervolgens voor dat je potentiële klanten geïnteresseerd raken in je product of dienst, op de advertentie klikken en met je  contact opnemen. Wat uiteindelijk leidt tot méér leads en méér omzet.

Geen acquisitie meer te doen

SEA biedt je als bedrijf veel kansen. Als je zoekmachine adverteren op de juiste wijze inzet, wordt je bedrijf doelgericht gepromoot onder je potentiële klanten voor conversies. Voorbeelden hiervan zijn:
  • Informatie gaan aanvragen via een contactformulier.
  • Offerte gaan aanvragen via een offerteformulier.
  • Telefonisch contact met je opnemen voor meer informatie.
  • Je producten of diensten afnemen in de webshop.sea specialiast met brigitte

 

Bekijk referenties

Peter Potters
Peter PottersFintech entrepreneur Informer
Lees verder
Met Brigitte helped the team to unravel the secrets of Google Ads (Search, Display and Video), and setup some excellent campaigns for us; Not only was she very knowledgable in the possibilities of the system, but also guided the team towards critical thinking about their campaigns. Brigitte helped us embarking on new journeys in the area of digital marketing no man (in our team) has seen before....! thanks Brigitte for your focussed KPI based approach and getting us into the next era of digital marketing!
Jennifer Hermes
Jennifer HermesPedicure Voorburg
Lees verder
“Ik ben ruim een jaar geleden van start gegaan met een eigen pedicure praktijk Pedicure Voorburg.

Met minimale Google Ads kosten per maand en veel response heb ik de advertentiekosten 'in no time' terugverdiend. Met Brigitte goed luistert naar mijn wensen. Ze is enthousiast, weet waar ze het over heeft en stelt de juiste vragen ter verbetering van de campagnes.”
Yorick Becker
Yorick BeckerDirecteur My Glossy
Lees verder
“Met Brigitte regelt voor mij de Google Ads voor My Glossy. Deze maand hebben wij een verdubbeling van de omzet genereert. Ik blij met de input van Met Brigitte”.
Marc van Hogerlinden en Youri Kaptein
Marc van Hogerlinden en Youri KapteinEigenaren My Horeca online kookworkshops
Lees verder
"Brigitte verzorgt voor ons de Google Advertenties voor My Horeca. Ze neemt ons veel werk uithanden omdat wij geen acquisitie meer hoeven te doen. Zij maakt wervende advertenties gericht op ons aanbod, prijzen en doelgroepen. Wij hebben al heel veel grote bedrijven hierdoor binnengehaald. Daarnaast is ze zeer betrouwbaar: ze doet wat ze zegt en ze houdt zich aan de afspraken. 😉
Previous
Next

80% van de Nederlanders zoekt dagelijks

Meer dan 80% van de Nederlanders zoekt dagelijks actief naar specifieke informatie in zoekmachines. Ze oriënteren zich op een bedrijf of zoeken naar meer informatie over producten of diensten. De zoekadvertenties worden vertoond wanneer de internetgebruiker een woord of woordgroep intypt. Wanneer de internetgebruiker in de zoekmachine op de advertentie klikt wordt deze doorverwezen naar de website van de adverteerder.

 

Hoog in de ranking zoekmachine adverteren of wel SEA

Wil je gaan adverteren dan is het belangrijk dat je bedrijf zo hoog mogelijk in de zoekresultaten komt te staan en zoveel mogelijk opvalt. Want internetgebruikers die een zoekopdracht invoeren, kijken vaak niet verder dan de eerste pagina van een zoekmachine en beoordelen de advertentie vaak binnen een seconde.

 

Zoekmachine adverteren

De afkorting SEA afkorting staat voor Search Engine Advertising (SEA). Dit is het betaald plaatsen van advertenties in zoekmachines. Het wordt ook wel Google Ads genoemd omdat de zoekmachine Google in Nederland veruit het meeste wordt gebruikt als zoekmachine.

Aantrekkelijke advertenties en goed converterende landingspagina’s

Met Brigitte wil graag het verschil maken als SEA-specialist net zoals ze dat doet als SEO-specialist. Dit doet zij door de juiste zoekwoorden te selecteren, aantrekkelijke advertenties te schrijven en de juiste doelgroepen te selecteren zoals leeftijd, interesse, geografie, tijdstip en geslacht. Maar ook zorgt zij voor de efficiënte verdeling van het budget en de biedstrategie. Daarnaast zet ze goede website pagina’s op die moet zorgen dat de websitebezoekers actie gaan ondernemen en uiteindelijk moet leiden tot meer aanvragen en/of aankopen. Dat kan al met een beperkt budget.

Aanpak SEA specialist

1e fase Strategische doelstelling

Voordat Met Brigitte voor jou aan de slag gaat, bepaalt zij samen met jou de doelgroepen, de strategische doelstelling, de communicatieboodschap, de Unique Selling Points (USP’s) en het budget.

Groei SEA

2e fase Plan van aanpak

Vervolgens gaat Met Brigitte aan de slag met een plan van aanpak voor de advertentiecampagnes.  Zij verricht zoekwoordenonderzoek, analyseert de concurrenten, bepaalt de strategie van de advertentiecampagnes, zorgt in overleg met de websitebouwer dat de campagnes meetbaar zijn en koppelt de Google Ads campagnes aan Google Analytics.

3e Fase Uitvoering Plan van Aanpak SEA specialist

Met Brigitte gaat voor je aan de slag met slimme zoekwoorden, wervende advertentieteksten en de juiste geografische, demografische en budgettaire instellingen.

4e Fase Optimalisatie

Vervolgens gaat Met Brigitte de campagnes optimaliseren voor hogere bezoekersaantallen en meer conversie. Denk hierbij aan het verbeteren van de advertentieteksten, toevoegen of verwijderen van zoekwoorden en het optimaliseren van de doelgroepen, budgetten en biedingen. Dit doet zij aan de hand van analyses in Google Analytics en Google Ads. Deze informatie zal zij op afgesproken tijden met je delen.

zoekmachine adverteren google analytics

5e Fase Evaluatie, optimalisatie en eventueel nieuwe campagnes

Vele ondernemers denken dat na de optimalisatie de Google Ads campagnes wel staan en begeleiding niet meer nodig is. Maar dat is zeker niet het geval .

Begeleiding is niet overbodig want niets is er zo veranderlijk als de markt van behoeften en wensen van je klanten.

 Vervolg

Met Brigitte adviseert je de markt continu te onderzoeken en te kijken naar nieuwe mogelijkheden, niches. Dit om in te spelen op de behoeften van je doelgroep en je advertentiecampagnes hierop af te stemmen.

Vier je je 15-jarig bestaan of heb je een interessante aanbieding binnen een bepaald tijdsbestek? Ook hier geldt weer dat je je advertentie hierop kunt af te stemmen. Zo kun je een tijdstip instellen wanneer de aanbieding afloopt en dit automatisch in je advertentie laten communiceren.

Het is ook van belang om je concullega’s altijd een stapje voor te zijn.  Wanneer je advertentiecampagnes zijn geoptimaliseerd, zullen je concullega’s naar verwachting hun campagne hierop afstemmen. Voor jou is het zaak om hier weer op in te spelen.

Contact

Heb je vragen of wil je meer weten? 
  • Vul het onderstaande contactformulier in.
  • Of vraag een gratis scan aan t.w.v. € 275,-. SEA specialist Met Brigitte verricht dan gratis een kansenonderzoek uit voor zoekmachine adverteren.

Ready to grow? Neem contact op Met Brigitte SEA-specialist voor het MKB.

Wens je meer informatie? Vul vrijblijvend het onderstaande contactformulier in en Met Brigitte neemt zo spoedig mogelijk contact met je op.